BlondinBella Premiär!

Hej Allesammans!

Vad gör ni???....

Själv så lagar jag mat...Köttfärssås och spaghetti...Man ska ju verkligen inte äta så här sen men är så sjuuuukt hungrig..så måste....
Har bara ätit en pytteliten kebab idag och en fanta...

Är sjuk med...Usch mår verkligen inte bra...Förkyld fortfarande...Och allmänt svag...

Men imorgon är min plan att gå upp tidigt och städa och packa upp allt...

Nån som såg premiären av Blondinbella idag????...Jag har tyvärr inte Tv400...Men loggade in på weeben men där sändes bara 3 minuter...så ska det väl inte va???Hmmm...

Nån som såg avsnittet på Tv???

Ne nu ska jag och darling se film...och käka...Imorgon har jag fullt upp..Hörs imorgon bitti..Ska försöka hitta min USB SLADD OCkså....


Natti
Natti                                                                                                    
(Jag Måste verkligen SOLA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0