Hogan Knows Best!

Hej Gott Folk!
Vad gör ni?


Själv så sitter jag och kollar på "Hogan Knows Best" säsong 1...Har den på DVD...Love it..Riktigt bra faktiskt..Gillar reality shows med kändisar...

Idag har jag varit och tagit blodprov och sedan städat här hemma...
Har skitsvårt att sova på morgonen för det är så stökigt med alla flyttkartonger och det..Så måste upp och göra iordning det varje morgon hehe..

Men nu har jag nästan diskat ALLT som är upppackat..Och sen tvättat allting..Skönt...Elr ja trodde jag iallafall..Men häromdagen när killen min plockade upp sina saker..kläder och det han inte hade haft på länge så blev det två stora högar till att tvätta...Så blire tvättstugan på söndag...

Och idag gjorde jag även iordning det 3 rummet..Elr asså inte iordning men jag gjorde ordning på kartongerna..Och flyttade dom från vcardagsrummet..SÅ dset inte behövde vara så rörigt...

Så får väl se när det blir sängen ikväll...hmmm???

Just nu har jag tagit en liten paus...fårn allt städande...


Imorgon ska jag och killen till min mamma och äta ..hoppas det blir lyckat....
Fårse om det blir mormor på lördag...Det är ju Lucia då..Brukar äta skinkmacka och så...





XOxo Bitchyblonde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0