Jul i Stugan!

Hej Alla Bakfulla och glad=D!
Själv är jag allt annat än bakfull....Idag ska jag ha min STÄDARDAG som jag sagt nu i en vecka...Men det har dykt upp massa annat...
Och ikväll kommer massa bilder...För nu j*klar ska allt upp ur kartongerna...Och hoppas p åatt hitta sladden där...

Tänkte även baka ikväll(om jag orkar)...
Och klä granen...
Vore mysigt om man kunde få allt detta gjort ...
Och sedan sätta sig framför TV:n med Julmust och Lussebullar framför en bra film...Och se granen lysa i bakgrunden...Och äntligen få lite julkänsla ..för nu känns det verkligen inte som Julafton snart...

Längtar till Julafton....


Ses Ikväll...Så får vi se hut mkt jag hunnit med...

XOxo BitchyBlonde

En liten vintrig bild

Kommentarer
Postat av: nadja

älskar skorna

2008-12-26 @ 20:50:39
URL: http://nadjafeili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0