LUCIA!

Hellu!

Snö och tända ljus..Så startade jag min morgon....

Var ju hos mamma igår...Gick bra faktiskt...Åt fläskfile,potatisklyftor, bearnisesås och franska....Och kladdkaka till efterrätt...Och alla drack Irish(?) coffe utom jag..Usch vad äckligt....


Men kom hem vid halv 10 typ..jag slocknade direkt..Astrött...Hade ju varit ute och gått och tränat...Så var väl därför...

Idag när jag vaknade var det inte alls kul...Känner mig febrig, ont i halsen och riktigt förkyld...F*ck säger jag bara.,..Inget kul..

Så idag blev det ingen promenix...Håller mig inne och städar istället...Åt Te och rostade mackor med skinka och senap på imorse...Asgott...Sen gick jag och jag la mig ett tag...sen blev det mammas lussebullar och o'boy elr hur det stavas...Idag är det Lucia + att jag mår dåligt så idag tänker jag unna mig...In your face....

Tittar lite på The Hills nu och yrar omkring i bloggvärlden...Ska snart börja städa så jag kan sätta upp min gran.,..Usch hatar att
                                                                                                                              (Bild från google.se)

städa...Vore skönt om nån kunde hjälpa mig..Men men man får klara sig själv som vanligt....


Hörs sen..Ska försöka leta reda på USB sladden också..SÅ det blir lite bilder.,...
Ah, just det..Det måste jag berätta ..Idag är första dagen jag har träningsvärk i magen..Efter situpsen igår haha...Kände det imorse när jag vaknade...För typ 3 år sen gjorde rätt mkt situps men nu var det väl typ 3 år sne sist..haha

Idag ska vi till mormor och äta gröt,lussebullar,pepparkakor och självklart skinkmackor.,...=D
See ya


Puss & kram

XOxo Bitchy BLONDE



Ps:Måste bara tillägga en rätt cool sak..för mig...var inne och deltog i en tävling och så skulle man svara p åen fråga när H&Ms första butik kom i USA..Och jag skrev 2000..Och så sökte jag på google i efterhand och där stod att dne kom år 2000...Stolt..För tor mig ..jag är inte insatt i sånt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0