Mamma Mia!

Go Kväll Gott folk!
Har inte kunnat skriva förns nu....Sitter och väntar på att riset ska bli klart...Har gjort 2 middagar idag...1 åt darling...med Köttfärsås och spaghetti...Och sen till mig ris och nuggets...Hade bara det som var enkelt hemma...

Lite sent och äta men så blire alltid...Hann inte med det jag skulle idag...Dock var jag och hämtade ett paket på posten ett VÄLDIGT stort paket...med 4 par stövlar m.m. ...visar imorgon....elr senare ikväll..Berors på när jag somnar...Måste ju städa lite här hemma innan jag somnar...

Var hos mormor idag på dagen...Käkade skinkmacka, lussebullar och drack julmust....


Har typ småregnat idag och varit väldigt dimmigt....Hatar sånt....


Såg även Mamma Mia hos mormor...Hon fick ju en DVD Spelare i julklapp..Och den filmen....
Tycker att Mamma Mia är asbra...elr asså jag gillar musiken och klimatet....Och man blir glad av filmen....


Man får en helt annan syn på livet just då...Alla problem försvinner....

Ne nu ska vi se film och käka....

Hörs sen kanske....

XOxo Bitchyblonde


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan!

Den är ganska liten, jag är normalt en 36:a jag tog en 34:a, den är lite liten. Så den är normal i strl.

Det är små knäppen på den som man "hackar" fast.

Köp den, den är verkligen värt pengarna.

Hoppas de va till någon hjälp!



Kram Sandra

2008-12-21 @ 13:15:20
URL: http://sandiia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Om du går ner ett par inlägg på min blogg så ser du bilder på den!

2008-12-21 @ 13:17:07
URL: http://sandiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0