Clazzyfashion.se...Rena Guldgruvan


Den här ska jag ha på Julafton...                    Min underbara tröja som jag bara älskar.....

Den hät outfiten hade jag på Halloween...     haha..inte världens bästa bild..kl e halv 4 och man e lite smådragen...Plus att jag inte orkade ta av mig jackan...

                                                                                      Denna superfina klänning som oxå e guld för klyftan...haha

Har en rosa klänning med men har ingen bild på den...
Allt är från Clazzyfashion.se...
Lägger upp en bild imorgon på mitt absoluta favoritplagg från clazzyfashion.se...Som varit många turer på krogen...


XOxo Alexia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0