LusseBullar!

Hellu!

Gott folk...Vad gör ni för nått??

Själv så har jag precis fixat den här bloggen=)...Rätt nöjd faktiskt....Ska göra den lite mer julig efter lucia...Ska fixa lite bilder på några tomteoutfits jag har hemma..får hoppas på att Dedden är så snäll och  hjälper mig med en ny header =)..Pretty please..hehe....

Idag har jag inte gjort allt för mycket...Var och tog Pk(blodprov) imorse..det låg bra till...för en gång skull...En gubbe i väntrummet började prata med mig om hjärtfel..han hade tydligen också en mekanisk klaff...Inte ofta man springer på folk som har samma sjukdom som en själv...

Men han var trevlig...

Sen åkte jag till mormor och käkade...Köpt med mig en matlåda från Findus ...Tror det var Findus elr Felix..Who knows...Hmm...
Asgott var det iallafall...Och tro mig jag är VÄLDIGT kräsen när det kommer till mat...

Sen fick jag ju såklart julmust och mormors supergoda lussebullar..Hon gör runda lussebullar med pärlsocker på...Mmm så gott..

Sen blev det en snabbis hem..Packa ihop lite grejer och pussa på min lilla darling..Innan jag åkte iväg till pappa..Var tvungen att låna datorn för min funkar  inte så bra..För A laddade ner ett virus program som blockerar allt...Han gjorde det för att vara hjälpsam men precis som Gustav i Svensson Svensson gick det bara snett...

Pappa och jag satt och kollade på "Oskyldigt dömd" tror jag det hette..på 4:an..Rätt bra faktiskt...Gillar ju Wallander och Beck..Så kanske borde kolla vad detta är för nått...

Önskar jag fick krypa ner hos min baby inatt men det går ju tyvärr inte..=(Får drömma om honom...

Imorgon ska jag träna..Och försöka packa upp lite saker hemma..Och städa..Och försöka hinna  handla är verkligen nått vi måste göra...Ska även träffa A:s  mormor och morfar..Ska bli intressant..

Och försöka packa det sista i min gamla lägenhet..så jag kan börja städa den på fredag..Åhh...vad mycket som ska göras..Plus skola och plugg också...Hur ska jag orka med alllt...Bara bita ihop...

Men drar nog och tränar direkt när jag kommer hem imorgon...Skönt när det inte är nått folk....

Ne, nu ska jag nog ta och kolla om katten vill komma in ifrån kylan...

Galningen flög på mig förrut när jag åt skinka...Slog på mig med tassar haha...












XOxo Alexia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0