Välkomna Till Min Värld!

Hej Hej!
Välkomna till min Blogg...en av 100...Byter blogg lika ofta som Paris Hilton byter kille hahaha...
Men ska verkligen försöka hålla mig till denna nu...

Vem är jag  då??hmm...vågar man berätta...=D

En fejkblonderad brud med äkta lökar och alldeles för lite kläder...Hahaha...Så skulle nog många beskriva mig haha...
Men jag är sååå mycket mer än så=D...

Jag bor i en liten stad som inte alls har mycket att erbjuda...Men samtidigt är den rätt mysig också=)...

Jag pluggar sista året på hotell/ Restauranglinjen här...
Dock har jag precis börjat igen..varit sjukskriven sen i feb..Men kommer ändå ta studenten till sommaren 09...

Jag är 20 år...Men pga sjukdom så har  jag missat mycket i skolan...

Jag håller på med musik..Skriver texter och rappar...Och i Januari blir det antagligen lite inspelning...=)
Har hållit på med musiken sen jag var 13...Men höll på som mest i högstadiet..sen när jag blev 16 hade jag inte så mycket ork pga min hjärtsjukdom...så det har legat på is lite..Men jag har ändå skrivit mycket under åren...
Jag är ävldigt insatt i kändisvärlden och har många jag beundrar...

Men min stora idol och förebild har alltid och kommer alltid vara Eminem=)...Sen jag var 11 år så har mitt intresse och kärlek bara växt allt mer och mer till hans musik...Eminem is the only guy who can't hurt me

Han har hängt med under åren...Och alltid funnits där med sin musik..både vid skratt, gråt och lycka....
Och gett mig styrka att klara av saker och stå på egna ben...


Har precis blivit Sambo..elr ja vi har ju levt som sambos i 4 månader...

Men har precis flyttat till en gemensam lägenhet....

Min snubbe rappar också...Kan lägga upp hans video sen kanske...

Är ett stort Girls Next Door Fan...Kendra Wilkinson är min favorit...

Älskar Carolina Gynning...Hon är verkligen min kvinnliga förebild..En stark och självständig kvinna som klarar Allt..Och hon är förbannat snygg också...Har hennes bild..när hon gjorde reklam för playboy på mitt kylskåp...=D...

Nä, nu får ni allt läsa min blogg om ni vill veta mera..=D
Kommer skriva om vardag, karriären, träning, Mat och dryck tips...Kändisar och om min sjukdom(för er som är intresserade) ...En blogg är till för att skriva av sig och skriva om det man vill...

Och sne är det så att jag är en brud med VÄLDIGT starka åsikter..så kommer försöka ta upp några ämnen i veckan att skriva om..Hittar saker varje dag som jag stör mig på...
Kommentera gärna om ni vill att jag ska ta upp nått speciellt..

Och om det är nån som kan förklara hur man lägger till kategorier så vore det
TOPPEN...

Tack Denna för min fina header...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0